2014

sze.

23

Elizabeth /update 5

Elkezdtem a 3D-t, felesleges időmben azért apránként haladok vele, viszont elérkeztem ahhoz a ponthoz, hogy az előzőleg megfestett textúra (még csak textúrának sem lehet nevezni... legyen inkább... vázlat) már kevés. A modellezéshez elég volt, de most hogy lassan kezdem a skint... Ennek örömére ma reggel nekiestem és folytattam a leányzó fejét :) A többi kép amiket eddig skicceltem itten vala ;P

lizzie05_small.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ekho.blog.hu/api/trackback/id/tr596723845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása