2014

már.

14

Carlos

ekho_carlos.jpg

Legsikeresebb képem 2013-ból. Életem első 3D portréja; az ötlet több évig pihent, de végül csak elkészült. Ó és a tavalyi Exposéba is bekerültem vele! 8400 grafikusból a legjobb 290-be, igazából nem is számítottam rá, persze tudtam hogy jó; na de hogy ennyire? :) Mindenesetre megadta a lökést egy újabb képhez, aminek már pár vázlatát fel is dobtam a blogra. Mmm kb ennyi, ma nagyon kómahód vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ekho.blog.hu/api/trackback/id/tr515859583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása